اطلاعات مالی و حسابداری مورد نیاز مدیران شامل چه مواردی است؟
سلام وقت بخیر
صاحبان کسب و کارها به ویژه مدیران شرکتهای تازه تاسیس برای جلوگیری از زیان و جرائم مالیاتی میبایست دارای حداقل اطلاعات در زمینه مالی، مالیاتی و حسابداری باشند. مدیران برای آگاهی بیشتر، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشند: ۱- فرآیند و زمان تشکیل پرونده مالیاتی شرکت ۲- فرآیند و زمان پلمپ دفاتر روزنامه و کل ۳- فرآیند نگهداری دفاترحسابداری ۴- فرآیند ارائه گزارشات معاملات فصلی و اظهارنامه ارزش افزوده ۵- فرآیند تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۶- فرآیند دریافت مفاصا حساب مالیات و بیمه
سوال و پاسخ های مرتبط: