آموزشگاه حسابداری در انقلاب برای ورود به بازار کار

آموزشگاه خانه حسابداری یکی از بهترین آموزشگاه های حسابداری در انقلاب است که دوره های آموزش حسابداری را بطور حرفه ای و با کادری مجرب در اختیار حرفه جویان  در انقلاب و حومه آن قرار میدهد.تا با این حرفه حسابداری و مدارک معتبر از داشنگاه و مجموعه خانه حسابداری یک شغل خوب و پردرآمد داشته باشید.

حسابداری حرفه ای است که نیاز به یک استاد خوب نیز دارد علم بسیار پیشرفت کرده است و حسابداری گر چه یک فن و حرفه به حساب می آید ولی رشته ای علمی است که در تمامی دانشگاه های جهان تدریس میشود .و پیشنهاد میشود برای این حرفه حتما بعد از تحقیقات مناسب به بهترین آموزشگاه بروید آموزش و تجربه و اطلاعات کافی در این حرفه کسب کنید. 

 

سرفصل دوره جامع حسابداری ویژه بازار کار

photo144149273454984666 1 1

حسابداری پایه

در این فصل بعد از یادگیری مبانی و مفاهیم حسابداری به صورت کارگاهی و عملی نرم افزار سپیدار و نرم افزار هلو هم فرا خواهید گرفت

microsoft office excel logo icon 145720 1

اکسل در حسابداری

اکسل یک نرم افزار بسیار بسیار کاربردی برای یک حسابدار هست ،حتی بیشتر از نرم افزار حسابداری مورد استفاده قرار میگیرد .

salary

حقوق و دستمزد

حقوق دستمزد یک تخصص بسیار ضروری برای هر حسابدار هست چرا که در هر سازمانی با وجود منابع انسانی درگیر این موضوع خواهد بود

tool

جعبه ابزار حسابداری

یک حسابدار در طول فعالیت خود نیاز به فرم ها ، فایل ها ، آیین نامه های کاربردی زیادی دارد که در این جعبه ابزار برای شما جمع آوری شده است

images

نرم افزار سپیدار

آموزش نرم افزار سپیدار در شهریار، تمامی افرادی که علاقه مند به استفاده از نرم افزار سپیدار هستند، با دریافت دوره غیر حضوری حسابداری علاوه بر نرم افزار سپیدار ، نرم افزار هلو هم آموزش بیاموزید.

1080_x_10802.png

نرم افزار هلو

نرم افزار حسابداری و مالی هلو یک نرم افزار کاملا ایرانی است که در زمینه حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار درجهت استفاده در کار های فروشگاهی و حساس طراحی و اجرا شده است و می توان گفت از کامل ترین نرم افزار های موجود در زمینه حسابداری می باشد.

accounting 116483

مکاتبات اداری

از آنجایی که یک حسابدار با گزارش گیرنده های درون سازمانی و برون سازمانی به صورت مکتوب ارتباط برقرار می کند داشتن این مهارت برای یک حسابدار ضروی است.

emblemok 103757

بازاریابی و رفتار سازمانی

بعد از یادگیری مهارت های تخصصی حسابداری شما باید مهارت و توانایی بازاریابی و جذب پروژه حسابداری و مالیاتی را داشته باشید و بعد از آن اصول رفتار حرفه ای در یک سازمان را باید فرا بگیرید

بهترین آموزشگاه حسابداری در میدان انقلاب

آموزشگاه خانه حسابداری یکی از بهترین  آموزشگاه های حسابداری در منطقه انقلاب  است که دوره های آموزش حسابداری را بطور حرفه ای و با کادری مجرب در اختیار حرفه جویان  درانقلاب و حومه آن قرار میدهد.

معرفی به کار بعد از اتمام دوره

بخشی از نظرات دانش پذیران موفق خانه حسابداری

یکی دیگر از کار های خانه حسابداری معرفی به کار دانش پذیران است. شما عزیزان بعد از یادگیری و گذشت دوره آموزشی حسابداری بازارکار باتوجه به مهارتی که بدست آورده اید توسط مجموعه خانه حسابداری معرفی به کار می شوید.

شما پس از پایان دوره آموزش حسابداری در میدان انقلاب و قبولی در آزمون، مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت خواهید کرد و به راحتی میتوانید با اعتماد به نفس به دنبال شغل مناسب باشید، داشتن تخصص و مدرک معتبر به شما کمک زیادی در پیدا کردن شغل خواهد کرد، توجه داشته باشید کارفرمایان بیشتر به تخصص و مدرک شما اهمیت خواهند داد و در دادن حقوق بالا در صورت مشاهده کار شما، تردید نخواهند داشت.

آموزشگاه حسابداری در انقلاب

آموزش نرم افزار هلو

آموزش حسابداری با نرم افزار هلو یکی از دوره هایی است که در مجموعه خانه حسابداری نمایندگی انقلاب برگزار می گردد و هنرجویان بسیاری در این دوره ها شرکت می نمایند.

نرم افزار هلو یکی از نرم افزارهای مالی و حسابداری می باشد که امروزه در شرکت ها و فروشگاه های مختلفی از آن ها استفاده می شود و کار را برای حسابداران راحت کرده است.

1080 x 10802 q8j4gq2e08voirhmnbm34jn0irfro0qkdb5k2uba9k

آموزش نرم افزار سپیدار در انقلاب

آموزشگاه خانه حسابداری چندین سال است که برگزار کننده دوره آموزش نرم افزار سپیدار در کشور به صورت حضوری، آنلاین و یا با ارائه بسته های آموزشی است.

در دوره آموزش نرم افزار سپیدار سعی شده تا کوچک ترین و ریز ترین نکات مربوط به این نرم افزار را ذکر کند تا دانشجو بتواند به صورت کامل به سیستم سپیدار آشنایی پیدا کند.

images

آموزش مالیات در انقلاب

مالیات جزو جدایی ناپذیر حسابداری و واحدهای اقتصادی می باشد ، با سخت گیری های سازمان امور مالیاتی و تعدد قوانین ، مقررات ، بخشنامه ها ، آیین نامه ها و… اهمیت وجود یک کارشناس تخصصی مالیات را در واحد حسابداری و سطوح بالای سازمانی اعم از مدیران و تصمیم گیرندگان چند برابر میکند ، لذا فرصت مناسبی است تا افراد علاقه مند به این حوزه با ارائه خدمات مالیاتی با کیفیت از آن درآمد زایی داشته باشند .

3618312 1

آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته در انقلاب

آموزش اکسل ورود به بازار کار یکی از آموزش هایی است که در آموزشگاه حسابداری خانه حسابداری به صورت تخصصی تدریس میشود توسط اساتید بسیار قوی و سرفصل های آموزشی تدریسی مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و هرآنچه نیاز بازار کار نرم افزار اکسل است به شما آموزش داده میشود.

یک حسابدار نیاز به یادگیری چه مواردی دارد؟

 برای داشتن مهارت صدور اسناد و مدارک حسابداری نیاز است علم و دانش کافی در زمینه مفاهیم حسابداری را داشته باشیم. یک حسابدار موفق می بایست شناخت صحیحی از سیستم های اطلاعاتی در حسابداری داشته باشد و کاملا آگاه باشد که چه وظیفه سنگینی دارد. از اصلی ترین مهارت‌ های حسابداری، می‌ توان به تجزیه و تحلیل آثار و رخدادهای مالی بر روی عناصر اصلی حسابداری نام برد که در واقع بر اساس معادله حسابداری تعریف می‌ شوند.

  • داشتن آشنایی با کاربردهای متنوع اکسل در حسابداری
  • مهارت تجزیه و تحلیل اسناد و مدارک حسابداری
  • مهارت استفاده از قوانین و مقررات مالیاتی، بیمه ای و کار و تجارت
microsoft office excel logo icon 145720 1

خدمات خانه حسابداری

Untitled 2.png1111

خدمات ویژه مجموعه خانه حسابداری

56565644 600x600.png3

درخواست مشاوره رایگان شعبه انقلاب

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

برنامه برگزاری دوره های انقلاب

۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ــــ
پنجشنبه
۱۱-۱۴
حضوری
درحال تکمیل
خانم هزارخانی
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
ــــ
جمعه
۱۴-۱۷
حضوری
درحال تکمیل
خانم هزارخانی
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
ــــ
جمعه
۱۱-۱۴
حضوری
درحال تکمیل
ــــ
2-1-1-1-1.png

موسسه خانه حسابداری شعبه انقلاب

تهران ، میدان انقلاب خ کارگر جنوبی پ ۹۵۴ طبقه دوم واحد ۳
۰۲۱۶۶۵۶۵۳۳۹
۰۹۰۱۴۸۴۸۷۵۱
enghelab@khanehesabdari.com
photo1697543515 (1).png2 (1)
ابراهیم مغانلو
مدیر شعبه