آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته

خیلی از افراد جویای کار به خاطر نداشتن مهارت در زمینه های مختلف نمیتوانند شغل مناسب پیدا کنند، به همین دلیل ما پیشنهاد میکنیم حتما در دوره های آموزش حسابداری شرکت کنید، شرکت در دوره های آموزش حسابداری مسلما میتواند تاثیر بسیار زیادی در کسب مهارت و توانایی شما داشته باشد، مطمئن باشید شما هر چه بیشتر دارای توانایی و مهارت های مختلفی باشید به همان اندازه میتوانید شغل بهتر با درآمد بالاتری داشته باشید.

1152
تعداد دانش پذیران
118
تعداد دوره های برگزار شده
5122
ساعت آموزش
12
مدرس مجرب

دوره های آموزش حسابداری ویژه بازار کار

لزوم شرکت در دوره های آموزش حسابداری

امروزه تمام کسب و کارها به خاطر حساب و کتاب ها ، سخت گیری اداره مالیات و … نیازمند استفاده از نرم افزارهای حسابداری با امکانات و سرعت بالا هستند، پس شما به عنوان کارفرما حتما باید یک نرم افزار حسابداری مناسب خریداری کنید، اما آیا شما میتوانید به عنوان یک مدیر یا کارفرما امور حسابداری و مالیاتی را انجام دهید؟ مسلما خیر

پس به دنبال شخصی که دارای مهارت بالا و تجربه و حتی مدرک معتبر در زمینه حسابداری باشید خواهید بود! در اولین فرصت سعی خواهید کرد نیروی را استخدام کنید که با نرم افزارهای حسابداری مختلف یا نرم افزار مورد نظر شما که معمولا شامل ( اکسل، هلو ، سپیدار، دشت ) مسلط باشد و با آنها کار کرده و تجربه داشته باشد ، به امور و استاندارهای حسابداری و قوانین مالیاتی آشنا باشد.

شما با گذراندن کلاس های اموزش حسابداری به راحتی پس از پایان دوره به عنوان یک حسابدار دارای مهارت با مدرک معتبر شناخته میشوید، و امکان پیدا کردن شغل شما به مراتب بیشتر از سایرین خواهد بود.

دوره جهش به بازار کار حسابداری همان سطح کاردانی دوره های خانه حسابداری می باشد .

Picture3
معرفی دوره جامع حسابداری ویژه بازار کار

این دوره سطح کاردانی حسابداری میباشد و شما پس از پایان دوره میتوانید وارد بازار کار شوید، هدف تمام دانش پذیرانی کلاس های آموزش حسابداری ثبت نام میکنند پیدا کردن شغل مناسب با درآمد بالاست، در واقع شما پس از گذراندن این دوره به بازار کار وارد میشوید، در بازار کار از شما مهارت کار و مدرک معتبر خواهند خواست، داشتن مدرک معتبر از آموزشگاه معتبر میتواند در استخدام شما تاثیر بسیاری داشته باشد، داشتن شغل مناسب با درآمد مناسب میتواند رشد و شکوفایی در زندگی را به همراه داشته باشد، در این ویدیو شما را کاملا با دوره جامع بازار کار ( کاردانی حسابداری ) آشنا خواهد کرد، در این ویدیو با مفاهیم حسابداری،سرفصل ها، نحوه برگزاری کلاس ها به صورت تئوری و عملی (کارگاهی) آشنا خواهید شد.

 
معرفی شغل حسابداری

بیشتر افراد جویای کار وقتی اسم حسابداری را میشنوند فکر میکنند این شغل بسیار سخت و استرس زا خواهد بود، اما ما در ویدیو شما را با شغل جذاب حسابداری بیشتر آشنا خواهیم کرد.

کار حسابدار چیست؟ حسابداری به سه مرحله تقسیم میشود، 1.جمع آوری اطلاعات ، پردازش اطلاعات ، خروجی گزارشات

آینده شغل حسابداری به چند دلیل میتوان درخشان باشد، داشتن تخصص و تنوع شغلی ، مانند حسابدار،حسابرس،کارشناس حسابداری،کمک حسابدار.

امکان فعالیت به صورت دورکاری و پروژه ای، افزایش حقوق و درآمد، کسب مهارت و تجربه

دوره های رایگان حسابداری

آموزش مقدماتی اکسل

بدون امتیاز 0 رای
رایگان!
1,431
رایگان!

دوره های آموزش حسابداری رایگان!!!

شاید خیلی از افراد به خاطر هر دلیلی نتوانند در دوره های پیشرفته ما شرکت کنند، به همین دلیل ما سعی کردیم تا در سایت آموزشگاه خانه حسابداری دوره های رایگان و بدون هزینه در اختیار کاربران قرار دهیم، هدف از ایجاد این دوره آشنایی شما عزیزان با دوره های مقدماتی و تصمیم جهت شرکت در دوره های پیشرفته که منجر به حسابدار شدن شما خواهد شد میباشد، دوره های آموزش حسابداری به صورتی تهیه شده تا شما بتوانید از صفر تا مقدماتی حسابداری را کامل یاد گرفته و جهت ادامه کار و آموزش اقدام به شرکت در دوره های پیشرفته نمایید، شما در این دوره با مفاهیم ابتدایی و. کلی حسابداری آشنا میشوید و از نظر روحی و روانی کاملا آگاه خواهید شد و اعتماد به نفس شما بالا خواهد رفت.

ما سعی کردیم آموزش حسابداری را به زبان ساده بیان کنیم که حتی افرادی که هیچ گونه دانشی هم در این زمینه ندارند کاملا آگاه شوند، در این صفحه سعی کردیم تا با شما به زبانی ساده ، جامع و کامل درباره شغل حسابداری صحبت کنیم، گذراندن این دوره مسلما میتواند آینده شغلی و زندگی شما را دگرگون کند!

دوره های حسابداری حضوری و غیرحضوری

دوره پیشرفته ( پرورش حسابدار حرفه ای)

بدون امتیاز 0 رای
از ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
103
از ۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان

دوره پایه (پرورش حسابدار)

بدون امتیاز 0 رای
از ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان
588
از ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

اهمیت یادگیری حسابداری برای ورود به بازار کار

هدف تمام دانش پذیرانی کلاس های آموزش حسابداری ثبت نام میکنند پیدا کردن شغل مناسب با درآمد بالاست، در واقع شما پس از گذراندن این دوره به بازار کار وارد میشوید، در بازار کار از شما مهارت کار و مدرک معتبر خواهند خواست، داشتن مدرک معتبر از آموزشگاه معتبر میتواند در استخدام شما تاثیر بسیاری داشته باشد، داشتن شغل مناسب با درآمد مناسب میتواند رشد و شکوفایی در زندگی را به همراه داشته باشد، پیشنهاد میکنم حتما ویدیو دیگری را مشاهده کنید که شما را کاملا با دوره جامع بازار کار ( کاردانی حسابداری ) آشنا خواهد کرد، در این ویدیو با مفاهیم حسابداری،سرفصل ها، نحوه برگزاری کلاس ها به صورت تئوری و عملی (کارگاهی) آشنا خواهید شد.

سرفصل دوره کاردانی حسابداری یا ویژه بازار کار

Picture4

دغدغه هایی که ممکن هست با آنها روبرو شده باشید :

 

  • دانشجوی رشته حسابداری هستم ، از دوستان و آشنایان شنیدم که تحصیلات دانشگاهی برای ورود به بازار کار حسابداری کافی نیست .
  • از دانشگاه فارغ التحصیل شدم ، مشاور یا راهنما ندارم که به من کمک بکند تا در مسیر درست رشد و پیشرفت قرار بگیرم .
  • حسابداری را به صورت تجربی یاد گرفتم ، منتها مفاهیم اصلی و تئوری حسابداری را به درستی درک نکرده ام .
  • حسابدار هستم منتها چون فقط بخشی از حسابداری را بلد هستم رشد و پیشرفت در سمت و حقوق خود نمی بینم به دنبال راهی هستم تا مابقی سرفصل های حسابداری مسلط بشوم .
  • رشته تحصیلی من حسابداری نیست ، متوجه شدم که در این رشته به دلیل تقاضای زیادی که وجود دارد و لزومی به ارائه مدرک در شرکت های خصوصی نیست چون بیشتر به دنبال مهارت هستند قصد دارم تا وارد این شغل شوم .
محصولات آموزشی
2,213
رایگان!

آموزش مقدماتی حقوق و دستمزد

بدون امتیاز 0 رای
رایگان!
2,701
رایگان!
96
رایگان!

دریافت رایگان نقشه راه آموزش حسابداری

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

سوالات متداول

پیشنهاد ما به شما در ابتدا استفاده از آموزش های رایگان وبسایت جهت آشنایی با حسابداری هست و اگر به دنبال آموزش حرفه ای و تخصصی حسابداری برای ورود به بازارکار هستید ما دوره های جامع کاردانی و کارشناسی رو توصیه می کنیم

بله به دلیل اینکه بازارهدف در آموزش حسابداری شرکت های خصوصی هستند و برای آنها مهارت و تخصص حسابداری بسیار مهم تر از مدارک حسابداری هست

نرم افزار های حسابداری ابزار کار یک حسابدار هستند ، برای متخصص شدن در حوزه حسابداری لازم هستند ولی به هیچ وجه کافی نیستند و باید مهارت ها و تخصص های تکمیلی و پایه ای دیگری هم یاد گرفت

در خانه حسابداری هیچ تفاوتی بین دوره حضوری و غیرحضوری نیست و شما بر اساس شرایط خودتان انتخاب کنید ، اگر محدودیت مکانی و زمانی دارید و یا به دنبال یادگیری فشرده تر هستید دوره غیرحضوری پیشنهاد می شود

مزیت آموزش حسابداری به روش کارآموزی این هست که شما با محیط کار واقعی آشنا خواهید شد ولی متاسفانه در بیشتر اوقات کارآموزی صرفا جذب نیروی رایگان از سمت سازمان ها هست و یادگیری برای کارآموز شکل نمی گیرد

ما در خانه حسابداری در طول دوره ی آموزشی و بعد از پایان دوره شما را به کار معرفی می کنیم

نگرانی و استرس شما کاملا منطقی هست و همه افرادی که وارد بازارکار شدند از این مرحله گذر کردند ، با پشتیبانی مجموعه خانه حسابداری و اساتید با قوت قلب و اعتماد به نفس وارد بازارکار خواهید شد

مهارت های فردی و تخصصی مورد نیاز در دروه مقدماتی به صورت رایگان توضیح داده شده است، پیشنهاد میکنیم از دوره مقدماتی شروع کنید

تقویم آموزشی کلاس های آموزش حسابداری

جهت مشاهده آنلاین دوره های در حال ثبت نام یا در حال برگزاری میتوانید به صفحه ( تقویم آموزشی ) مراجعه کنید، این تقویم به گونه ای برنامه ریزی شده تا اکثر افراد بتوانند در طول هفته یا آخر هفته در ساعات مختلف جهت ثبت نام در دوره ها اقدام کنند، همچنین نام اساتید در کنار دوره ها نیز ثبت شده و اگر تمایل داشتید با استادی کلاس داشته باشید میتوانید طبق جدول انتخاب نمایید.

مزایای شرکت در دوره آموزش کاردانی حسابداری ویژه بازار کار

شرکت در هر دوره آموزشی مسلما برای شما مزایای خواهد داشت، به همین دلیل برای اینکه کاملا به مزایای این دوره بیشتر آشنا شوید در ادامه مزایای شرکت در دوره کاردانی حسابداری برای شما خواهیم گفت.

معرفی به کار پس از پایان دوره

در صورتی که پس از پایان دوره به هر دلیلی نتوانستید شغل مناسبی پیدا کنید، مجموعه خانه حسابداری در معرفی شما به شرکت ها و کارفرمایان اقدام خواهد کرد.

دسترسی به صوت و تصویر دوره

شما به بدون محدودیت و همیشگی و در هر ساعات و هر روزی میتوانید ویدیو ها و پادکست های آموزشی دوره دسترسی داشته باشید، این دسترسی فقط مختص شما خواهد بود.

ارائه نسخه آموزشی

شما پس از ثبت نام در دوره آموزش حسابداری ، نسخه آموزشی که برای تمرین و انجام پروژه در حین دوره میباشد دریافت خواهید کرد، این نسخه آموزشی در یادگیری عملی بسیار کمک خواهد کرد.

پشتیبانی در حین آموزش و پس از آموزش

از مهمترین مزایای این دوره پشتیبانی کارشناسان و اساتید دوره های از سوالات و مشکلات دانش پذیران میباشد که به صورت آنلاین، تیکت در سایت ، تلفنی ، حضوری انجام میشود.

حضور رایگان در تمامی وبینار ها

دوره های کاردانی حسابداری به دور صورت حضوری و غیر حضوری برگزار میشود اما دانش پذیران به مدت یک سال به صورت رایگان میتوانند در وبینار پرسش و پاسخ به صورت زنده شرکت کنند.

خدمات ویژه مجموعه خانه حسابداری

کلاس های حسابداری در دو بخش تئوری و عملی یا کارگاهی برگزار میشود، خیلی از افراد تمایل دارند تا در کنار تئوری عملی نیز آموزش ببینند، ما در آموزشگاه حسابداری بیشتر آموزش ها را از صفر تا صد به صورت کارگاهی یا همان عملی انجام میدهیم، در واقع بخش تئوری خیلی نیست و بیشتر زمان آموزش به صورت عملی میباشد که همین باعث شده تا سطح یادگیری بالاتر رفته و رضایت کاربران را جلب کند.

اساتید با تجربه و متخصص

اساتیدی که در آموزشگاه خانه حسابداری برای تدریس دوره آموزش حسابداری تدریس میکنند از بین اساتید برتر و با تجربه انتخاب میشوند، در انتخاب اساتید سخت گیری های زیادی داریم چون معتقد هستیم دانش باید در کنار تجربه انتقال داده شود، اساتید ما سعی خواهند کرد تا محیطی مناسب و فضای دوستانه با دانش پذیران فراهم کنند، همچنین شما میتوانید در پایان هر جلسه یا در زمان مناسب کلاس، سوالات و مشکلات خود را با اساتید مطرح نمایید، ما در پایان هر دوره از دانش پذیران نظرسنجی درباره عملکرد اساتید خواهیم داشت.

امکانات آموزشگاه خانه حسابداری

مجموعه خانه حسابداری سعی کرده تا علاوه بر گسترش شعب در نقاط مختلف تهران، امکانات ، محیط و فضای آموزشی پیشرفته ای برای دانش پذیران فراهم کند، کامپیوتر و سخت افزارهای مناسب حسابداری در اختیار شما قرار خواهد گرفت، کتاب های آموزشی و نسخه دموی آموزشی نیز جهت یادگیری و تمرین در اختیار شما قرار خواهیم داد، استراحت و پذیرایی جهت رفع خستگی و افزایش انرژی ، در صورتی که مشکلی یا پیشنهاداتی جهت بهتر شدن امکانات آموزشگاه داشتید حتما با ما در میان بگذارید. 

پرداخت شهریه به صورت نقدی و اقساط

ما در آموزشگاه خانه حسابداری شرایطی فراهم نموده ایم که دانش پذیران بتوانند به صورت نقدی و اقساط اقدام به پرداخت شهریه نمایند.

سوالات متداول دانش پذیران

آیا برای ثبت نام در دوره آموزش حسابداری نیاز به پیش نیاز است؟

خیر، علاقه و آشنایی ابتدایی با کامپیوتر برای شرکت در دوره کافی است.

آیا پس از پایان دوره مدرک معتبر دریافت خواهم کرد؟

شما پس از ثبت نام در دوره و قبولی در آزمون مدرک معتبر دریافت خواهید کرد.

آیا پس از دریافت مدرک میتوانم به دنبال شغل مناسب باشم؟

بله پس از قبولی شما به عنوان یک حسابدار شناخته میشوید و میتوانید برای استخدام اقدام نمایید.

اگر نتوانم شغل مناسب پیدا کنم چیکار کنم؟

در صورتی که نتوانستید شغل مناسب پیدا کنید با ما در تماس باشید تا شما را به یکی از شرکت های معتبر معرفی کنیم.

امکان پرداخت اقساط شهریه وجود دارد؟

بله با توجه به شرایط تعیین شده امکان پرداخت اقساط وجود دارد.

آموزش حسابداری ویژه بازار کار

مقدماتی تا پیشرفته

دریافت رایگان نقشه راه آموزش حسابداری

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد