آموزشگاه حسابداری در شهریار برای ورود به بازار کار

با توجه به نزدیک بودن شهرک های صنعتی به شهریار و تقاضای نیروی کار، میتوان با کسب مهارت های لازم در زمینه حسابداری شغل مناسب پیدا کرد. شما با گذراندن دوره های آموزشگاه حسابداری در شهریار و دریافت مدرک معتبر، میتوانید شغل مناسب با حقوق مناسب پیدا کنید. 

اگر شما کارفرما هستید و محل کار شما شهریار میباشد میتوانید از خدمات ما مانند اعزام حسابدار، انجام خدمات حسابداری و مالی،ارسال لیست بیمه،ارسال اظهار نامه و … بهره بگیرید. جهت کسب اطلاعات کامل تر به صفحه ( خدمات حسابداری در شهریار ) مراجعه کنید.

اهمیت انتخاب آموزشگاه حسابداری در شهریار

فقط علاقه به حسابداری و گذراندن آموزش ابتدایی کافی نیست و حتما باید کیفیت آموزشی بالا و تجربه بالای اساتید آموزشگاه را هم در نظر گرفت، فراموش نکنید شما هزینه و وقت زیادی جهت آموزش دیدن پرداخت میکنید و باید نهایت استفاده را برده باشید.

چرا باید دنبال آموزشگاه خوب بگردیم؟

حسابداری حرفه ای است که نیاز به یک استاد خوب نیز دارد علم بسیار پیشرفت کرده است و حسابداری گر چه یک فن و حرفه به حساب می آید ولی رشته ای علمی است که در تمامی دانشگاه های جهان تدریس میشود .و پیشنهاد میشود برای این حرفه حتما بعد از تحقیقات مناسب به بهترین آموزشگاه بروید آموزش و تجربه و اطلاعات کافی در این حرفه کسب کنید. اگر در آموزشگاه هایی آموزش ببینید که با متد های قدیمی به شما آموزش میدهند  وقتی وارد بازار کار شوید متوجه خواهید شد که حسابداری نیز مانند سایر رشته ها هر روزه پیشرفته تر و بروز تر میشود اما اگر به یک آموزشگاه بروز و خوب مراجعه کنید برای آموزش متوجه تغییرات و تفاوت ها  میشوید و تمام اصول و آموزش ها را با متد جدید و روز آموزش خواهید دید که راحت تر وارد بازار کار میشوید.

درخواست دریافت مشاوره رایگان

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

سرفصل دوره جامع حسابداری ویژه بازار کار
photo144149273454984666 1 1

حسابداری پایه

در این فصل بعد از یادگیری مبانی و مفاهیم حسابداری به صورت کارگاهی و عملی نرم افزار سپیدار و نرم افزار هلو هم فرا خواهید گرفت

microsoft office excel logo icon 145720 1

اکسل در حسابداری

اکسل یک نرم افزار بسیار بسیار کاربردی برای یک حسابدار هست ،حتی بیشتر از نرم افزار حسابداری مورد استفاده قرار میگیرد .

salary

حقوق و دستمزد

حقوق دستمزد یک تخصص بسیار ضروری برای هر حسابدار هست چرا که در هر سازمانی با وجود منابع انسانی درگیر این موضوع خواهد بود

tool

جعبه ابزار حسابداری

یک حسابدار در طول فعالیت خود نیاز به فرم ها ، فایل ها ، آیین نامه های کاربردی زیادی دارد که در این جعبه ابزار برای شما جمع آوری شده است

images

نرم افزار سپیدار

آموزش نرم افزار سپیدار در شهریار، تمامی افرادی که علاقه مند به استفاده از نرم افزار سپیدار هستند، با دریافت دوره غیر حضوری حسابداری علاوه بر نرم افزار سپیدار ، نرم افزار هلو هم آموزش بیاموزید.

1080_x_10802.png

نرم افزار هلو

نرم افزار حسابداری و مالی هلو یک نرم افزار کاملا ایرانی است که در زمینه حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار درجهت استفاده در کار های فروشگاهی و حساس طراحی و اجرا شده است و می توان گفت از کامل ترین نرم افزار های موجود در زمینه حسابداری می باشد.

accounting 116483

مکاتبات اداری

از آنجایی که یک حسابدار با گزارش گیرنده های درون سازمانی و برون سازمانی به صورت مکتوب ارتباط برقرار می کند داشتن این مهارت برای یک حسابدار ضروی است.

emblemok 103757

بازاریابی و رفتار سازمانی

بعد از یادگیری مهارت های تخصصی حسابداری شما باید مهارت و توانایی بازاریابی و جذب پروژه حسابداری و مالیاتی را داشته باشید و بعد از آن اصول رفتار حرفه ای در یک سازمان را باید فرا بگیرید

بهترین آموزشگاه حسابداری در شهریار

آموزشگاه خانه حسابداری یکی از بهترین آموزشگاه های حسابداری در شهریار است که دوره های آموزش حسابداری را بطور حرفه ای و با کادری مجرب در اختیار حرفه جویان  در شهریار و حومه آن قرار میدهد.

ویژگی های دیگر موسسه حسابداری

_ برگزاری سمینار و همایش های مختلف

_ گرفتن شهریه مقرون بصرفه و متناسب با خدماتی که ارائه میدهند

_ داشتن نمایندگی از طرف انجمن های حسابداری

_ برگزاری دوره های بین المللی حسابداری و ارائه مدرک بین المللی

_ جامع بودن خدماتی که برای دیگر شرکت ها و موسسات انجام میدهد

_ استفاده از مالتی مدیا، نشریات داخلی و حتی شیوه آموزشی آنلاین برای تدریس

_ پذیرش حسابدار از شرکت ها و موسسات برای ارائه آموزش های تکمیلی به حرفه جویان

ثبت سند در نرم افزار حسابداری سپیدار 4 1 626x400 1
خدمات ویژه مجموعه خانه حسابداری
آموزش ۰ تا ۱۰۰ حسابداری در شهریار

امروزه در حوزه آموزش حسابداری آموزشگاه های زیادی را میتوانید پیدا کنید که دوره های رایگان تا دوره های تخصصی حسابداری را برگذار می کنند .

در دوره آموزش حسابداری از ۰ تا ۱۰۰، شما با مفاهیم پایه‌ای تا پیشرفته حسابداری آشنا می‌شوید. از مباحث مهم می‌توان به اصول حسابداری، دوره مالی، ترازنامه، صورت سود و زیان، مدیریت هزینه‌ها، مالیات و گزارشگری مالی اشاره کرد. از منابع آموزشی مختلف می‌توانید از کتاب‌ها، دوره‌های آنلاین و منابع تعلیمی استفاده کنید تا مهارت‌های حسابداری خود را از مبتدی تا پیشرفته تقویت کنید.
 
ساکنان منطقه های  اندیشه،وحیدیه،فردوسیه،شاهد شهر،شهر قدس،پرند،هشتگرد،فردیس،صفادشت،اشتهارد،رباط کریم میتوانند در آموزشگاه ثبت نام کنند.
آموزش نرم افزار اکسل در شهریار

آموزش نرم‌افزار اکسل می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های صفر تا صد در استفاده از این ابزار قدرتمند را بدست آورید. در دوره‌های آموزشی اکسل، شما می‌توانید با موارد زیر آشنا شوید:

photo1692778704
آموزش مالیات در شهریار

آموزش مالیات می تواند به شما کمک کند تا عمیق‌تری از قوانین و مقررات مالیاتی کسب کنید و بتوانید به طور صحیح مالیات‌های خود یا سازمان خود را مدیریت کنید. مهمترین نکاتی که در آموزش مالیات ممکن است آموخته شود، عبارتند از:

1
برنامه برگزاری دوره های شهریار
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
پنجشنبه
۱۷-۲۰
حضوری
درحال تکمیل
خانم محمدی
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
جمعه
۸-۱۱
حضوری
درحال تکمیل
ــــــ
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
پنجشنبه
۱۴-۱۷
حضوری
درحال تکمیل
مصطفی علیخانی
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
جمعه
۱۷-۲۰
حضوری
درحال تکمیل
خانم محمدی
2-1-1-1-1.png
موسسه خانه حسابداری شعبه شهریار
شهریار میدان بسیج، ابتدای بلوار کارگر، ساختمان رویال طبقه اول واحد ۲
۰۲۱۶۵۲۴۹۲۸۸
۰۹۰۱۴۸۴۵۶۷۷
shahriyar@khanehesabdari.com
IMG_20230722_124704_222-1.jpeg
میلاد خدایی
مدیر شعبه