آموزشگاه حسابداری در کرج برای ورود به بازار کار

خانه حسابداری اینبار در کرج، موسسه آموزشی خانه حسابداری در کرج جا گرفته است. خانه حسابداری امروزه یکی از بهترین آموزشگاه حسابداری و مالیات است که به طور فوق حرفه ای و با کادری مجرب در اختیار حرفه جویان استان البرز شهرستان کرج قرار خواهد داشت.تا با این حرفه حسابداری و مدارک معتبر از داشنگاه و مجموعه خانه حسابداری یک شغل خوب و پردرآمد داشته باشید.

حسابداری یک فرآیند مهم در مدیریت مالی است که به ثبت، تحلیل، و گزارش دادن تراکنش‌های مالی یک سازمان یا فرد می‌پردازد. در این فرآیند، اطلاعات مالی مانند درآمد، هزینه‌ها، دارایی‌ها و بدهی‌ها ثبت می‌شوند.

حسابداران از اصول حسابداری استفاده می‌کنند تا اطلاعات مالی را در قالب دفاتر حسابداری ثبت کنند. در این مطلب قصد داریم برای ساکنین کرج و حومه که به دنبال شغل مناسب و پر درآمد هستند و مهارت کافی جهت پیدا کردن شغل ندارند، پیشنهاد ویژه شرکت در کلاس های حسابداری ویژ بازار کار در کرج را بدهیم.

بهترین آموزشگاه حسابداری در کرج

آموزشگاه حسابداری در کرج ( خانه حسابداری ) یکی از بهترین آموزشگاه حسابداری در کرج مهارت های کافی جهت حضور در بازار کار خواهید آموخت. شما برای کسب و کار خود اطلاعاتی لازم دارید تا با تکیه بر آن کسب و کار خود را رونق دهید و آن را به اوج برسانید.

درخواست مشاوره رایگان شعبه کرج

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

سرفصل دوره جامع حسابداری ویژه بازار کار

photo144149273454984666 1 1

حسابداری پایه

در این فصل بعد از یادگیری مبانی و مفاهیم حسابداری به صورت کارگاهی و عملی نرم افزار سپیدار و نرم افزار هلو هم فرا خواهید گرفت

microsoft office excel logo icon 145720 1

اکسل در حسابداری

اکسل یک نرم افزار بسیار بسیار کاربردی برای یک حسابدار هست ،حتی بیشتر از نرم افزار حسابداری مورد استفاده قرار میگیرد .

salary

حقوق و دستمزد

حقوق دستمزد یک تخصص بسیار ضروری برای هر حسابدار هست چرا که در هر سازمانی با وجود منابع انسانی درگیر این موضوع خواهد بود

tool

جعبه ابزار حسابداری

یک حسابدار در طول فعالیت خود نیاز به فرم ها ، فایل ها ، آیین نامه های کاربردی زیادی دارد که در این جعبه ابزار برای شما جمع آوری شده است

images

نرم افزار سپیدار

آموزش نرم افزار سپیدار در شهریار، تمامی افرادی که علاقه مند به استفاده از نرم افزار سپیدار هستند، با دریافت دوره غیر حضوری حسابداری علاوه بر نرم افزار سپیدار ، نرم افزار هلو هم آموزش بیاموزید.

1080_x_10802.png

نرم افزار هلو

نرم افزار حسابداری و مالی هلو یک نرم افزار کاملا ایرانی است که در زمینه حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار درجهت استفاده در کار های فروشگاهی و حساس طراحی و اجرا شده است و می توان گفت از کامل ترین نرم افزار های موجود در زمینه حسابداری می باشد.

accounting 116483

مکاتبات اداری

از آنجایی که یک حسابدار با گزارش گیرنده های درون سازمانی و برون سازمانی به صورت مکتوب ارتباط برقرار می کند داشتن این مهارت برای یک حسابدار ضروی است.

emblemok 103757

بازاریابی و رفتار سازمانی

بعد از یادگیری مهارت های تخصصی حسابداری شما باید مهارت و توانایی بازاریابی و جذب پروژه حسابداری و مالیاتی را داشته باشید و بعد از آن اصول رفتار حرفه ای در یک سازمان را باید فرا بگیرید

برای اولین بار در کرج

آموزشگاه حسابداری در کرج ( خانه حسابداری ) مهارت های کافی جهت حضور در بازار کار خواهید آموخت. شما برای کسب و کار خود اطلاعاتی لازم دارید تا با تکیه بر آن کسب و کار خود را رونق دهید و آن را به اوج برسانید.

یکی دیگر از کار های خانه حسابداری معرفی به کار دانش پذیران است. شما عزیزان بعد از یادگیری و گذشت دوره آموزشی حسابداری بازارکار باتوجه به مهارتی که بدست آورده اید توسط مجموعه خانه حسابداری معرفی به کار می شوید.

دوره های حسابداری از مقدماتی تا پیشرفته

دوره مقدماتی حسابداری (تئوری و مفاهیم حسابداری)

بدون امتیاز ۰ رای
رایگان!

معرفی کوتاه دوره رایگان حسابداری دوره مقدماتی حسابداری که از ۴ سرفصل مقدمه ، مفاهیم ، مثال و مشاوره تشکیل…

۱,۴۹۲
رایگان!

دوره پایه (پرورش حسابدار)

بدون امتیاز ۰ رای
از ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان

دوره جامع و صفر تا صد به گونه ای طراحی شده است که مخاطب را برای ورود به دنیای کار حسابداری آماده میکند

۵۸۸
از ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان

دوره پیشرفته ( پرورش حسابدار حرفه ای)

بدون امتیاز ۰ رای
از ۱۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

تخفیف ۲ میلیون تومانی دروه پرورش حسابدار حرفه ای روزها ساعت دقیقه درخواست مشاوره تلفنی رایگان “*”فیلدهای ضروری را نشان…

۱۰۳
از ۱۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

خدمات خانه حسابداری

Untitled 2.png1111

خدمات ویژه مجموعه خانه حسابداری

آموزش حسابداری مالیاتی در کرج

آموزش حسابداری مالیاتی به مفاهیم حسابداری و مقررات مالیاتی مرتبط با کسب و کارها می‌پردازد. این شامل ثبت و تسجیل تراکنش‌های مالی، محاسبه مالیاتها، تهیه گزارشات مالیاتی و پیگیری تغییرات قوانین مالیاتی است. برای شروع، می‌توانید به منابع آموزش حسابداری مالیاتی، کتب مرتبط و دوره‌های آموزشی معتبر مراجعه کنید.

یکی از زیر شاخه های حسابداری، حسابداری مالیاتی است که بسیار مهم علم حسابداری است. در حقیقت با پیشرفت کردن علم حسابداری و تخصصی شدن خدماتی که به شرکت ها داده می شود در این زمینه به حسابداری مالیاتی بیشتر توجه می شود. در بحث حسابداری مالیاتی تمرکز بیشتر حسابدار بر مبحث مالیاتی و امور مالیاتی است و به صورت های مالی رسیدیگی نمی کند برای این دلیل که حوزه حسابداری مالی تخصص حسابداری که بخش حسابداری مالیاتی را انحام می دهد نمی باشد. به خاطر همین امر است که سازمان های بزرگ و حتی شرکت های متوسط و کوچک از تیم تخصصی حسابداری مالیاتی بهره می برند.

آموزش حسابداری مقدماتی در کرج

امروزه حوزه حسابداری یکی از پرطرفدار و پر درآمد ترین شغل همچین شامل چالش های گوناگونی است. شغل حسابداری شامل ثبت و تحلیل تراکنش‌های مالی یک سازمان، اعداد گزارشات مالی، حسابرسی، مالیات و مدیریت مالی می‌شود. حسابداران در صنایع مختلف از شرکت‌های کوچک تا بزرگ، دولتی یا غیرانتفاعی فعالیت می‌کنند. آن‌ها نقش کلیدی در اطمینان از دقت و انطباق با قوانین مالی و مالیاتی دارند. افرادی که به شغل حسابداری علاقه دارند، باید دارای دقت، تحلیل‌گری، و دانش در زمینه حسابداری و مالیات باشند. شما با شرکت کردن در دوره های حسابداری در کرج و با مهارت های لازم و مدارک لازم می توانید به عنوان یک حسابدار ارتغای شغلی را هم تجربه کنید. اما برای مشغول شدن در حوزه حسابداری تنها داشتن مدارم دانشگاهی کافی نیست و باید از پایه به طور عملی یادبگیرید و با چهارچوب آشنا می کند. اما در آموزش ۰ تا ۱۰۰ حسابداری در کرج، نباید تنها به آموزش اصول حسابداری به زبان ساده فکر کرد. آموزشگاه حسابداری در کرج

آموزش حسابداری ویژه بازار کار در کرج

آموزش حسابداری ویژه بازار در کرج کار شامل شرکت در دوره‌ها و آموزش‌های تخصصی حسابداری، مالیات و اصول حسابداری برای افزایش مهارت‌های مورد نیاز در حوزه حسابداری کسب و کارها می‌باشد.همچنین، مطالعه منابع مرجع حسابداری و مالیات، شرکت در کارگاه‌ها و کنفرانس‌های حسابداری، و اجرای پروژه‌های عملی در زمینه حسابداری می‌تواند تجربه کاری مفیدی فراهم کند. همچنین، ارتباط با حسابداران حرفه‌ای و اخذ نظرات و تجارب آن‌ها نیز برای بهبود مهارت‌های شغلی مفید است.

در واقع شما برای کار کردن به عنوان حسابدار با تمام مباحث و موارد مربوط به حسابداری که آموزش می بینید نیازی نیست که برای پیدا کردن شغل ایده آل خود در زمینه حسابداری آگهی بزارید یا سر به سایت های مثل دیوار شیپیور و … بزنید می توانید با رفتن به سایت کاریابی خانه حسابداری فیلتر های مناسب خود را اعمال کنید و بهترین شغل که مناسب شما باشد را انتخاب کنید و مشغول شوید. برای کارفرمایان اینکه در دانشگاه درس خوانده اید یا چه مدرکی دارید زیاد اهمیت ندارد بلکه باید فن فنون خود را به اجرا بگذارید تا کارفرما بتواند شما را گزینش کند اما مهم‌تر از آن، توانایی و مهارت شما به عنوان حسابدار است. برای شرکت‌های خصوصی و دولتی، تنها توانایی و مهارت شما به عنوان حسابدار مهم است.

شما در دوره حسابداری ویژه بازار کار در عظیمیه کرج خانه حسابداری که با یادگیری اصلی ترین مباحث و سرفصل ها روز به صورت کاربردی و عملی یادمیگرید. داوطلبان با آموزش ‌های تئوری کاربردی و تمرین‌ های عملی متنوع در آموزشگاه حسابداری کرج، انجام کلیه کارهای اجرایی مورد نیاز در بازار و تهیه و تنظیم صورت‌های مالی و تمدید دفاتر و … را در آموزشگاه حسابداری در مصباح کرج فرا خواهند گرفت و آماده ورود به بازار کار و شروع فعالیت خود در مقام یک حسابدار می ‌گردند.

انواع دوره های حسابداری

دوره حسابداری ویژه بازار کار در کرج خانه حسابداری می گذرانید شما با شرکت کردن در دوره های حسابداری در مجموعه ها با اصول اولیه و مفاهیم حسابداری از پایه تا پیشرفته که بتوانید در بازار کار شروع به فعالیت کنید آشنا می شوید. امروزه با توجه به گسترده شدن بحث حسابداری که انواع مختلفی دارد مثل جسابداری مالیاتی، حسابداری تولیدی، حسابداری دولتی که در ادامه بیشتر معرفی خواهیم کرد در هیچ دوره و موسسه ای نمی توانید تمام این مباحث را یادبگیرید، بلگه در شرکت کردن در دوره های حسابداری ویژه بازار کار در مهرشهر کرج یادمیگیرید و با معرفی کردن از سمت خانه حسابداری سریع می توانید مشغول به کار شوید 

انواع دوره های حسابداری که می‌توانید بعد از دوره های آموزشی حسابداری مقدماتی بگذرانید را می‌توانید در جدول زیر ببینید: 

Untitled 1151515e

آموزشگاه حسابداری در فردیس کرج

امروزه شاید بساری از افراد که رشته حسابداری ندارند فکر کنند رشته حسابداری رشته پرچالش و سختی است باید بگوییم که هر کاری سختی خودش را دارد یا اینکه به این فکر می کنند که تنها از طریق تحصیل در دانشگاه می توانند به علاقمندی خود دست پیدا کنند و یا وارد بازار کار شوند. اما اینظور نیست شما در هر رشته ای که هستید می توانید برای آموزش حسابداری اقدام کنید. فرقی نمی کند شما در این زمینه مهارت داشته باشید یا این که هیچگونه آشنایی با رشته حسابداری نداشته باشید در هر صورت می توانید برای آموزش حسابداری در فردیس اقدام کنید در واقع برای یادگیری این تخصص هیچ محدودیتی از لحاظ رشته، تخصص، سن و… وجود ندارد.

آموزش ۰ تا ۱۰۰ حسابداری در کرج

امروزه در حوزه آموزش حسابداری آموزشگاه های زیادی را میتوانید پیدا کنید که دوره های رایگان تا دوره های تخصصی حسابداری را برگذار می کنند .

در دوره آموزش حسابداری از صفر تا صد در کرج، شما با مفاهیم پایه‌ای تا پیشرفته حسابداری آشنا می‌شوید. از مباحث مهم می‌توان به اصول حسابداری، دوره مالی، ترازنامه، صورت سود و زیان، مدیریت هزینه‌ها، مالیات و گزارشگری مالی اشاره کرد. از منابع آموزشی مختلف می‌توانید از کتاب‌ها، دوره‌های آنلاین و منابع تعلیمی استفاده کنید تا مهارت‌های حسابداری خود را از مبتدی تا پیشرفته تقویت کنید.
 
ساکنان منطقه های کرج،فردیس،کمال شهر،محمدشهر،گوهر دشت،مشکین دشت،هشتگرد،گرمدره،چهارباغ میتوانند در آموزشگاه ثبت نام کنند.
 

ارائه مدرک معتبر در آموزشگاه حسابداری در کرج

خانه حسابداری با افتخار نماینده ی رسمی و برتر دانشگاه پیام نور ، سازمان فنی و حرفه ای و شرکت سپیدار سیستم‌ آسیا میباشد. که بعد از اتمام دوره های حسابداری مقدماتی، حسابداری پیشرفته، مالیات، اکسل و … به کسانی اهدا می شود که نمرات خوبی را کسب کرده باشند و قبولی در آزمون های آموزشگاه و فنی حرفه ای و شرکت سپیدار همکاران سیستم داشته باشند. 

مدارک پایان دوره خانه حسابداری :

۱- اعطای گواهینامه ی پایان دوره از موسسه خانه حسابداری (قابل اعتبار و قابل استعلام در سرار ایران)

۲- اعطای رزومه ی تخصصی و حرفه ای از موسسه خانه حسابداری( جهت استخدام به کار)

۳- اعطای مدرک دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۴- اعطای گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

۵- اعطای گواهینامه از شرکت سپیدار سیستم آسیا

photo144149273472005289
نمونه مدرک فنی و حرفه ای 600x904000 1
ساحل شاهقلی2 1
96 600x842 100000
2-1-1-1-1.png
موسسه خانه حسابداری شعبه کرج
کرج چهاره طالقانی ،طالقانی جنوبی نبش کوچه غفوریان
۰۹۳۵۹۳۹۴۲۰۱
karaj@khanehesabdari.com
IMG_20231557105_230232_505-qmqkripxi5sjn2xt16c3pugtq197eyl7vboco3vfb826
احد رنجبر
موسس شعبه
IMG_20231557105_230232_505
محمدرضا رنجبر
مدیر شعبه