آموزشگاه حسابداری در شهرری برای ورود به بازار کار

آموزشگاه خانه حسابداری در شهرری از آموزش های گسترده حسابداری بر خوردار است و با راهنمایی هایی که در اختیار شما می گذاریم کسب و کاری مطمئن و پر رونق را برای شما رقم می زنیم. در آموزش های مبتدی شما را با اصول حسابداری آشنا خواهیم کرد و در مرحله های بعدی به صورت گسترده تر با بازار کار حسابداری و نحوه کار در حسابداری اشنا می شوید.

در این مطب میخواهیم برای ساکنین شهرری که دنبال شغل مناسب هستند و مهارت کافی جهت پیدا کردن شغل ندارند، پیشنهاد شرکت در کلاس های آموزش حسابداری در شهرری را بدهیم، در آموزشگاه حسابداری در شهرری ( خانه حسابداری ) مهارت های کافی جهت حضور در بازار کار خواهید آموخت. شما برای کسب و کار خود اطلاعاتی لازم دارید تا با تکیه بر آن کسب و کار خود را رونق دهید و آن را به اوج برسانید.

آموزش حسابداری در شهر ری

این که چرا باید به دنبال آموزش حسابداری به روش بهتر باشید یک موضوع مهم است. حسابداری یک فن است و یاد گیری آن نیاز به استاد ها و مدرس های تبحر دارد. ما در دنیایی زندگی می کنیم که پیشرفت علم با سرعت رو به بالا می رود. اصول حسابداری علاوه بر پیچیده بودن به روز رسانی دائمی را در خود دارد. درست است که حسابداری یک حرفه است. اما فراموش نکنید که یک رشته علمی می باشد که در دانشگاه ها و مدارس به شما آموزش داده می شود اما به روش سطحی. قطعا شما به دنبال بهترین ها هستید پس برای بهترین شدن در کسب و کارتان به آموزشگاه های برتر برای یادگیری بهتر مراجعه کنید. آموزش حسابداری در شهرری آماده ارائه خدمات، آموزش ها و مشاوره های رایگان به شما مخاطبان عزیز می باشد. برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی و رزرو وقت با شماره هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید. توجه داشته باشید در صورتی که فرصت کافی جهت آموزش خود و یا کارمندان ندارید امکان استفاده از ( خدمات حسابداری و مالیاتی در شهر ری ) میباشد

دریافت رایگان نقشه راه حسابداری

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

سرفصل دوره جامع حسابداری ویژه بازار کار

photo144149273454984666 1 1

حسابداری پایه

در این فصل بعد از یادگیری مبانی و مفاهیم حسابداری به صورت کارگاهی و عملی نرم افزار سپیدار و نرم افزار هلو هم فرا خواهید گرفت

microsoft office excel logo icon 145720 1

اکسل در حسابداری

اکسل یک نرم افزار بسیار بسیار کاربردی برای یک حسابدار هست ،حتی بیشتر از نرم افزار حسابداری مورد استفاده قرار میگیرد .

salary

حقوق و دستمزد

حقوق دستمزد یک تخصص بسیار ضروری برای هر حسابدار هست چرا که در هر سازمانی با وجود منابع انسانی درگیر این موضوع خواهد بود

tool

جعبه ابزار حسابداری

یک حسابدار در طول فعالیت خود نیاز به فرم ها ، فایل ها ، آیین نامه های کاربردی زیادی دارد که در این جعبه ابزار برای شما جمع آوری شده است

images

نرم افزار سپیدار

آموزش نرم افزار سپیدار در شهریار، تمامی افرادی که علاقه مند به استفاده از نرم افزار سپیدار هستند، با دریافت دوره غیر حضوری حسابداری علاوه بر نرم افزار سپیدار ، نرم افزار هلو هم آموزش بیاموزید.

1080_x_10802.png

نرم افزار هلو

نرم افزار حسابداری و مالی هلو یک نرم افزار کاملا ایرانی است که در زمینه حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار درجهت استفاده در کار های فروشگاهی و حساس طراحی و اجرا شده است و می توان گفت از کامل ترین نرم افزار های موجود در زمینه حسابداری می باشد.

accounting 116483

مکاتبات اداری

از آنجایی که یک حسابدار با گزارش گیرنده های درون سازمانی و برون سازمانی به صورت مکتوب ارتباط برقرار می کند داشتن این مهارت برای یک حسابدار ضروی است.

emblemok 103757

بازاریابی و رفتار سازمانی

بعد از یادگیری مهارت های تخصصی حسابداری شما باید مهارت و توانایی بازاریابی و جذب پروژه حسابداری و مالیاتی را داشته باشید و بعد از آن اصول رفتار حرفه ای در یک سازمان را باید فرا بگیرید

بهترین آموزشگاه حسابداری در شهرری

آموزشگاه خانه حسابداری یکی از بهترین  آموزشگاه های حسابداری در شهر ری است که دوره های آموزش حسابداری را بطور حرفه ای و با کادری مجرب در اختیار حرفه جویان  در انقلاب و حومه آن قرار میدهد.

بخشی از نظرات دانش پذیران موفق خانه حسابداری

 در آموزشگاه حسابداری در شهرری ( خانه حسابداری ) مهارت های کافی جهت حضور در بازار کار خواهید آموخت. شما برای کسب و کار خود اطلاعاتی لازم دارید تا با تکیه بر آن کسب و کار خود را رونق دهید و آن را به اوج برسانید.

یکی دیگر از کار های خانه حسابداری معرفی به کار دانش پذیران است. شما عزیزان بعد از یادگیری و گذشت دوره آموزشی حسابداری بازارکار باتوجه به مهارتی که بدست آورده اید توسط مجموعه خانه حسابداری معرفی به کار می شوید.

دوره های حسابداری از مقدماتی تا پیشرفته

حسابداری را همین حالا رایگان شروع کن

در این محصول آموزشی نقشه راه حسابداری، شما با شغل حسابداری ، آینده رشته حسابداری ، ویژگی های فردی یک حسابدار موفق و … آشنا می شوید که آگاهی کلی نسبت به تخصص حسابداری پیدا می کنید که تصمیم گیری انتخاب این شغل به عنوان شغل حرفه ای در آینده را برای شما ساده میکند.

2-1-1-1-1.png
موسسه خانه حسابداری شعبه شهرری
اسلامشهر، ایستگاه نوری، بلوار بسیج مستضعفین، بن بست لاله، پلاک ۹۱۸
۰۲۱۵۶۶۹۳۳۴۲
۰۹۰۱۴۸۴۸۷۵۲
khanehesabdari3@gmail.com
۴.۳/۵ - (۷ امتیاز)